13.07.2008

Summerjam done











BOMBACLAAAT! Undertegnede som kun har hatt 3 år Roskilde Festival-erfaring fra før, tok del i noe av d sykeste ever. Summerjam Reggaefestival i Tyskland tok rett og slett helt av.

Rundt 20 Bodøpeepz var samlet i en smekker camp, hvor vi storkoset oss dag og natt.. (uteschnipschniip). Innimellom var det selvfølgelig konserttid, som var sick ass hell!

Min portefølje:
1: Collie Buddz
2: Lady Saw (galematias-dama..)
3: Alborosie
4: Tarrus Riley
5: Queen Ifrica
6: Busy Signal
7: Jah Cure
8: Pressure
9: Alaine
10: Voicemail
11: Common

Gikk glipp av bla. Mr Vegas, som visst nok var en av de feiteste, men fikk sett det jeg hadde lyst til! Tarrus Riley, Queen Ifrica, Pressure var de som for meg leverte aller best show.. Busy Signal kunne bare latt vær å komme.. 10 min med 2 låter og tørrpuling av 2 bitches på scena var alt han gadd å gi oss, så folk var mindre fornøyde.. Stemningsfuckup!

Ingen tvil om at jeg skal tilbake neste år, men imens kan vi glede oss til Uppsala Reggaefestival i august.. De har en helt syk lineup med artister, så det er bare å stille opp! Sjekk ut ->> UPPSALA REGGAEFESTIVAL

1 kommentar:

Joppe sa...

bah! tiltak å ska skriv et lite resymè